مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-21اجتماعي

شورای مهارت آموزی در فارس راه اندازی شود


استاندار فارس با اشاره به نقش هنرستان های فنی و حرفه ای در انتقال مهارت به دانش آموزان و لزوم توجه بیشتر به فعالیت آن ها گفت: به منظور تقویت و توسعه حوزه فنی و حرفه ای استان پیشنهاد می شود که شورای فنی حرفه ای و مهارت آموزی در استان تشکیل شود.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به نقش هنرستان های فنی و حرفه ای در انتقال مهارت به دانش آموزان و لزوم توجه بیشتر به فعالیت آن ها گفت: به منظور تقویت و توسعه حوزه فنی و حرفه ای استان پیشنهاد می شود که شورای فنی حرفه ای و مهارت آموزی در استان تشکیل شود.

محمدهادی ایمانیه امروز، 30 آذرماه در کارگروه توسعه آموزش های فنی و حرفه ای فارس که با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در شیراز برگزار شد، با اشاره به نقش هنرستان های فنی و حرفه ای در انتقال مهارت به دانش آموزان و لزوم توجه بیشتر به فعالیت آن ها گفت: به منظور تقویت و توسعه حوزه فنی و حرفه ای استان پیشنهاد می شود که شورای فنی حرفه ای و مهارت آموزی در استان تشکیل شود.

وی افزود: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، معاون سیاسی استانداری، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیر کل فنی و حرفه ای، مدیر کل صمت، رییس سازمان جهاد کشاورزی، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی، دانشگاه فنی و حرفه ای، دانشگاه علمی و کاربردی، مجمع خیرین مدرسه ساز و سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای مهارت آموزی در فارس راه اندازی شود

شورای مهارت آموزی در فارس راه اندازی شود