مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 22:252023-12-10بين الملل

حماس بخشی از موزاییک سیاسی فلسطین است و حذف شدنی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطینی در حاشیه کنفرانس دوحه درباره غرب آسیا در مصاحبه با شبکه سی ان ان گفت که این کاملا غیرواقع گرایانه است که اسراییل بتواند حماس را نابود کند.

- نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطینی با بیان اینکه حذف حماس هرگز شدنی نیست تاکید کرد که حوادث امروز فلسطین تنها از عملیات 7 اکتبر شروع نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطینی در حاشیه کنفرانس دوحه درباره غرب آسیا در مصاحبه با شبکه سی ان ان گفت که این کاملا غیرواقع گرایانه است که اسراییل بتواند حماس را نابود کند.

این اتفاق نخواهد افتاد.

  وی افزود: این بسیار مهم است که همه ما بدانیم که حماس بخشی از موزاییک سیاسی فلسطین است؛ بنابراین این ادعای اسراییل که آن ها می خواهند حماس را نابود و حذف کنند اول از همه و به اعتقاد من هرگز رخ نخواهد داد و به طور کلی این برای ما غیرقابل قبول است.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان در ادامه گفت: نگرانی اصلی امروز فلسطینی ها این است که آن ها می خواهند جنایات و نسل کشی که در حال رخ دادن است متوقف شود.

محمد اشتیه تاکید کرد: مسئله قرار دادن غزه تحت قیمومیت نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس بخشی از موزاییک سیاسی فلسطین است و حذف شدنی نیست

حماس بخشی از موزاییک سیاسی فلسطین است و حذف شدنی نیست