مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 07:052023-12-19سياسي

روایت دختر شهید «زنگی آبادی» از پدرانه های «حاج قاسم»


بعد از شهادت سردار زنگی آبادی دوستی حاج قاسم با این خانواده ادامه داشت و حاج قاسم همیشه احوالپرس و جویای احوال این خانواده بود و در این میان سالها بعد که دختر شهید زنگی آبادی بزرگ می شود حاج قاسم نامه ای برای او می نویسد.

- خبرگزاری فارس کرمان _ مهدیه طاهری مقدر: بعضی آدم ها عجیب به دل می نشینند و گویی که با آنان دوستی هزار ساله داری و از بچگی آنان را می شناسی.

یکی از این انسان ها که چند سالی است در میان ما نیست و از آسمان هوایمان را دارد، سردار سلیمانی است اما او یار شفیقی به نام سردار شهید حاج یونس زنگی آبادی داشت.

دو یار گرمابه و گلستان که دوستی شان رنگ وبوی خاصی گرفته بود، حاج یونس زنگی آبادی همان سرداری است که حاج قاسم با بغض نام او را بر زبان جاری می کند و از او به عنوان لشکر یاد می کند و اشک امان اش نمی دهد.

نکته جالب این قصه، دوستی حاج قاسم با خانواده سردار زنگی آبادی حتی بعد از شهادت او ست.

چراکه حاج یونس در حالی که دختر 10 ماهه ای به نام فاطمه داشت، در سال 1365 در عملیات کربلای 5 و منطقه 5 عملیاتی شلمچه آسمانی می شود و دیدار بعدی حاج قاسم و سردار زنگی آبادی به بهشت موکول می شود.

  اما در این میان بعد از شهادت سردار زنگی آبادی دوستی حاج قاسم با این خانواده ادامه دارد و حاج قاسم همیشه احوالپرس و جویای احوال این خانواده بود و در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت دختر شهید «زنگی آبادی» از پدرانه های «حاج قاسم»

روایت دختر شهید «زنگی آبادی» از پدرانه های «حاج قاسم»