مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:002023-11-26بين الملل

جبهه ای به وسعت همه دریاها


انتشار خبر دومین حمله به ناوگان حمل ونقل اسراییلی در آب های پیرامون شبه جزیره عربی در کمتر از یک هفته، به منزله تعبیر عینی پیام گشایش جبهه دریایی علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی است.

- انتشار خبر دومین حمله به ناوگان حمل ونقل اسراییلی در آب های پیرامون شبه جزیره عربی در کمتر از یک هفته، به منزله تعبیر عینی پیام گشایش جبهه دریایی علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وطن امروز نوشت: دیروز شبکه المیادین و به تبع آن 2 خبرگزاری مهم آمریکایی و عبری فاش کردند تنها 4 روز پس از توقیف کشتی باری گلکسی لیدر متعلق به یک مالک سرشناس اسراییلی در آب های دریای سرخ، یک شناور باری دیگر متعلق به بزرگ ترین شرکت کشتیرانی رژیم صهیونیستی این بار در شمال اقیانوس هند، هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

منابع خبری المیادین تایید کردند این اتفاق شامگاه پنجشنبه گذشته، درست ساعاتی پیش از اجرای آتش بس در نوار غزه، توسط یک پهپاد انتحاری رخ داده و باعث آتش گرفتن کشتی مذکور شده است.

با آنکه شبکه عبری کان به نقل از مقامات تل آویو تلاش کرد اسراییلی بودن کشتی هدف قرار گرفته را تکذیب کند اما ساعتی بعد خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس اطلاعات مندرج در گزارش المیادین را تایید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه ای به وسعت همه دریاها

جبهه ای به وسعت همه دریاها