مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 08:002023-12-12سياسي

تزریق انگاره های تخریبی رسانه های بیگانه به ذهن جامعه ی ایرانی


محمد جلیلی پژوهشگر و کارشناس رسانه و علوم سیاسی اظهار داشت: رسالت رسانه های بیگانه تغییر تصویر و انگاره ی ذهنی ایرانیان نسبت به وضعیت خود است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - برنامه امواج شبهه رادیو گفت وگو در گفت و گو با دکتر متین منتظمی (کارشناس و پژوهشگر رسانه) و دکتر محمد جلیلی (پژوهشگر و کارشناس رسانه و علوم سیاسی) به بررسی موضوع شیوه های اتصال و پیوندزنی موضوعات متفاوت در نگاه رسانه های بیگانه و ضریب دادن موردی به آنها با هدف ایجاد استرس های ذهنی و انباشت گزاره های مختلف استرس زا پرداخت.

بمباران خبری رسانه های بیگانه با هدف به حاشیه راندن واقعیت محمود شهیدی - کارشناس مجری: مدل، تکنیک ها یا تاکتیک هایی که رسانه های بیگانه برای ایجاد انباشتی از موضوعات و پرداختن موضوعی به آنها برای حاشیه رانی برخی موضوعات اصلی مانند جنایاتی که رژیم صهیونیستی در غزه انجام داده را چگونه ارزیابی می کنید؟ و در حال حاضر به طور کلی رسانه های بیگانه چگونه این جریانات مختلف را تئوریزه و به ذهن مخاطب هدایت می کنند؟ منتظمی کارشناس و پژوهشگر رسانه اظهار داشت: ما از عصری گذر کردیم که محمل رسانه ای ما بعضا یک شبکه تلویزیونی یا یک روزنامه بوده و به مرحله ای رسیده ایم که این محمل ها در فضای مجازی، تلویزیون های متعدد خبری و غیرخبری بیشتر و بیشتر شد که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق انگاره های تخریبی رسانه های بیگانه به ذهن جامعه ی ایرانی

تزریق انگاره های تخریبی رسانه های بیگانه به ذهن جامعه ی ایرانی