مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:512023-12-13سياسي

معاون کمیته امداد: بدنبال قطع چرخه فقر بین نسلی هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حبیب اله آسوده ظهر امروز در آیین تجلیل از خیران که در دانشگاه لرستان برگزار شد، ضمن گرامی داشت ایام فاطمیه، اظهار کرد: جامعه پویا، جامعه ای مردم محور و مبتنی بر مشارکت در آبادانی سرزمین است.

وی خاطرنشان کرد: دولت ها بنا به چارچوب ها و منابع اعتباری اقداماتی را انجام می دهند که تکلیف نسبت به مردم بوده، اما نقش آفرینی مردم برای جامعه خود در قالب احسان شیرین تر و اثربخش تر است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به برگزاری دوازدهمین اجلاس تجلیل از خیرین به میزبانی لرستان، تصریح کرد: قدرشناسی از جامعه نیکوکاران و تشکل های مردمی از جمله اهداف برگزاری این اجلاس است.

آسوده بیان داشت: ما در کمیته امداد معتقدیم 2 گروه تشکل های مردمی و کارآفرینان، همیار نظام و حاکمیت هستند و ما به نیابت از حاکمیت وظیفه تجلیل از آن ها را داریم.

وی، رسالت کمیته امداد را راهبری خیر و احسان به نیازمندان عنوان و بیان کرد: عهد ببندیم که با انسجام بیشتر بتوان به جامعه هدف خدمت کرد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: تحصیل، تسهیل ازدواج، ساخت مسکن و اشتغال و توانمندسازی از مهمترین اولویت های این مجموعه حمایتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون کمیته امداد: بدنبال قطع چرخه فقر بین نسلی هستیم

معاون کمیته امداد: بدنبال قطع چرخه فقر بین نسلی هستیم