مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-16سياسي

آغاز عملیات اجرایی یک بلوار در یزد پس از کش و قوس های فراوان


سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد پس از مدت های مدید کش و قوس بین شهرداری و شورای شهر با دانشگاه یزد جهت واگذاری زمین های در مسیر بلوار ایرج افشار موسوم به جاده گازی، - ایسنا/یزد سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد پس از مدت های مدید کش و قوس بین شهرداری و شورای شهر با دانشگاه یزد جهت واگذاری زمین های در مسیر بلوار ایرج افشار موسوم به جاده گازی، از آغاز عملیات اجرایی ایجاد این بلوار به طول دو کیلومتر خبر داد.

محمد جواد آقایی در این باره اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت بلوار ایرج افشار به طول دو کیلومتر حدفاصل بلوار شهیدان پارساییان و بلوار طراوت آغاز شد.

وی با بیان این که ایجاد بلوار ایرج افشار جزو طرح تفصیلی شهر یزد است، گفت: ایجاد این بلوار نقش بسزایی در کنترل و روان سازی ترافیک درون شهری دارد و با این اقدام گام بلندی در راستای تکمیل رینگ شهری برداشته خواهد شد.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری تصریح کرد: با ایجاد بلوار ایرج افشار، نه تنها دسترسی ها برای دانشگاهیان تسهیل تر می شود بلکه مدت زمان توقف در پشت تقاطع های منتهی به دانشگاه نیز موجب کاهش بار ترافیک در سطح شهر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی یک بلوار در یزد پس از کش و قوس های فراوان

آغاز عملیات اجرایی یک بلوار در یزد پس از کش و قوس های فراوان