مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 01:102023-11-25ورزشي

قهرمانان با اهتزاز پرچم کشورمان عزت و عظمت ایران را مخابره می کنند


مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه قهرمانان با به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان عزت، عظمت و شوکت ایران را به جهان مخابره می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان شامگاه شنبه در آیین تجلیل از قهرمانان ورزش استان زنجان در بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2022 هانگژو با بیان اینکه قهرمانان با به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان عزت، عظمت و شوکت ایران را به جهان مخابره می کنند، اظهار داشت: خلق صحنه های ارزشی و اخلاق مدار در میادین ورزشی نیز مبین و مروج این ارزش ها در جهان است.

  مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با استناد به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران افزود: ایران باید قوی شود و ایران قوی ورزش قوی می خواهد.

وی گفت: در این راستا باید قهرمانان به لحاظ اشتغال و مسکن و بحث سربازی حمایت شوند و روی ورزش و قهرمانی تمرکز کنند که تلاش های در این زمینه در حال انجام است.

بازرگان همچنین از رویا سلطانی قهرمان توان یاب قایقرانی در این رقابت ها که مدال خود را به شهدای کادر درمان بیمارستان غزه و بیماران شهید آن ها تقدیم کرد، تقدیر کرد و این اقدام را بسیار ارزشمند دانست و تأثیر آن را جهانی برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان با اهتزاز پرچم کشورمان عزت و عظمت ایران را مخابره می کنند

قهرمانان با اهتزاز پرچم کشورمان عزت و عظمت ایران را مخابره می کنند