مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-01سياسي

آیت الله علم الهدی: شورای نگهبان بر لایحه عفاف و حجاب نظارت کند


امام جمعه مشهد با بیان این که شورای نگهبان باید نظارت دقیق بر لایحه عفاف و حجاب داشته باشد، گفت: خواسته ما از فقهای عادل و حقوقدانان دانشمند شورای نگهبان آن است که لایحه حجاب و عفاف را در مقام جرم‎انگاری تلقی کنند و موضع نهادهای انتظامی و امنیتی در مقابل این جرم مشخص شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت مرحوم مدرس و میرزا کوچک خان جنگلی اظهار کرد: ضمن گرامیداشت هفته نیروی دریایی و ادای احترام به این تبار پرفضیلت و فداکار، امروز مصادف است با سالروز شهادت مرحوم آیت‎الله سید حسن مدرس و روز مجلس.

فردا هم به عنوان یازدهم آذر مقارن است با شهادت روحانی مجاهد مرحوم میرزا کوچک خان جنگلی که نهضت اسلام‎ خواهانه خود را در گوشه ای از خاک پاک ایران اسلامی برپا کرد و به موازات استبداد خرافی و عقب افتاده قاجار، با انتقال قدرت به رضاخان ملعون به عنوآن جاسوس ناپاک و ظالم انگلیس نیز مبارزه می کرد.

وی افزود: میرزا هم با استبداد می جنگید و هم با استعمار.

مرحوم مدرس نیز در اوج قدرت ناپاک رضاخان قلدر که حتی در فریب مردم نیز موفق شده بود، یک‎ تنه و تنها با اندیشه شخصی خود در برابر این تشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: شورای نگهبان بر لایحه عفاف و حجاب نظارت کند

آیت الله علم الهدی: شورای نگهبان بر لایحه عفاف و حجاب نظارت کند