مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 20:152023-11-26سياسي

مدرسه مکان کاشتن تفکر بسیجی برای پیشرفت کشور است


در آموزش و پرورش تفکر بسیجی بیش از هر جای دیگری نهادینه شده و جای کاشتن این تفکر که ضامن پیشرفت آینده ی کشور است، همین مدرسه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، همزمان با روز بسیج، باسردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین دیدار کرد.

در این دیدار که تعدادی از اعضای شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش نیز حضور داشتند، صحرایی، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: در روزگاری زندگی می کنیم که شجره طیبه انقلاب اسلامی یک تکانه بسیار شدید در تاریخ معاصر بود؛ اگرچه برخی از اندیشمندان در دنیای غرب درک کردند که اتفاق بزرگی در راه است و هر چه توانستند در یک دوره ی قریب به چهل و چند ساله کوشیدند که نگذارند این شجره طیبه ریشه بدواند و اثر آن در جاهای دیگر گسترش پیدا کند، اما به فضل الهی و به حکمت و تقدیر او در همه ی کارشکنی ها ناموفق بودند.

وی افزود: امروز دنیا پارادایم موجود خود را در شکست کامل دیده و هرگز باور نمی کرد که لیبرال دموکراسی که همه دنیا را به آن پیوند زده بود و احساس می کرد که حتما دنیا با این رویکرد اداره خواهد شد به این زودی به چالش کشیده و بحرانی شود و در شرایطی که رویکرد بدیلی نیز ندارد، به رویکرد یا مردم سالاری دینی مردم پایه که تجلی آن در ایران اسلامی است و در همه جای دنیا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه مکان کاشتن تفکر بسیجی برای پیشرفت کشور است

مدرسه مکان کاشتن تفکر بسیجی برای پیشرفت کشور است