مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 19:552023-11-26سياسي

فرقه ها و نحله ها بر حفره های شخصیتی و ذهنی افراد سرمایه گذاری می کنند


کاری که فرقه ها و نحله ها می کنند،جذاب کردن کاریکاتورهای فکری، شناختی، رفتاری، ذهنی و یک سری از مؤلفه هایی است که در حالت منطقی پذیرفته شده نیستند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - برنامه ساعت بیست و چهار و یک دقیقه در ادامه گفت و گو با دکتر علیرضا داودی (کارشناس ارشد رسانه و علوم شناختی) و دکتر معصومه نصیری (کارشناس سواد رسانه ) به بررسی رسانه و رفتارشناسی شناختی پایه، سازمان رفتاری و رفتارسازی برای چگونگی کنترل فرقه های رفتاری و نحله های تفکری در یک سیستم پرداخت.

خلأهای مهندسی رفتاری در سازمان رسمی حسین زاده – کارشناس مجری: آیا به نظر شما تفاوتی بین سازمان و سیستم در یک فرایند شناختی وجود دارد یا نه؟ داوودی: ما در حوزه شناختی به مجموعه گزاره هایی که در کنار هم یک قواره ای را تشکیل می دهند که این قواره دارای سه مفهوم هدف، گزاره های حرکتی و منابع حرکت دهنده هستند، سازمان می گوییم و به محتوای رابط بین این گزاره ها به مفاهیم تشکیل دهنده انگاره های حرکتی و به تنظیم گری قواعد بین نیروهای حرکت دهنده سیستم می گوییم.

پس معمولاً یک سازمان امکان دارد که دربرگیرنده چندین سیستم باشد و البته امکان دارد که این سیستم ها در کنار هم به قدری دارای قاعده شوند یا دارای عرض و طول شوند که خودشان آرام آرام تشکیل دهنده نوع خاصی از سازمان باشند که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرقه ها و نحله ها بر حفره های شخصیتی و ذهنی افراد سرمایه گذاری می کنند

فرقه ها و نحله ها بر حفره های شخصیتی و ذهنی افراد سرمایه گذاری می کنند