مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-12اقتصادي

مجوز جذب 4000 نخبه در دستگاه های اجرایی کشور صادر شد


رییس امور جذب، به کارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور از صدور مجوز برای جذب 4000 نخبه در دستگاه های اجرایی کشور خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سازمان اداری و استخدامی کشور، رییس امور جذب، به کارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور با اعلام صدور مجوز جذب بیش از 4 هزار نخبه در دستگاه های اجرایی کشور، گفت: فراخوان جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی به زودی اعلام می شود.

علیرضا علیخان زاده؛ رییس امور جذب، بکارگیری و رشد این سازمان در مورد صدور مجوز برای مرحله جدید جذب نخبگان گفت: مجوزهای صادر شده به تفکیک شغل محل در سراسر کشور خواهد بود که فراخوان و جزییات آن از سوی بنیاد ملی نخبگان اعلام خواهد شد.

علیخان زاده با تاکید بر اهتمام دولت سیزدهم در استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان، گفت: تا کنون 69 دستگاه اجرایی و 19 وزارتخانه از جذب نخبگان استقبال کرده اند که نشان از همت دولت سیزدهم در حفظ، جذب و به کارگیری نخبگان برای ارائه خدمت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه شرایط احراز نخبگی و فرایند ارزیابی از سوی بنیاد ملی نخبگان اطلاع رسانی می شود، اعلام کرد: بر اساس نیازهای دستگاه های اجرایی کشور، مجوز جذب بیشترین تعداد نخبه، به ترتیب برای آموزش و پرورش و وزارت جهاد کشاورزی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز جذب 4000 نخبه در دستگاه های اجرایی کشور صادر شد

مجوز جذب 4000 نخبه در دستگاه های اجرایی کشور صادر شد