مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-13سياسي

آغاز رقابت های نخستین سوگواره استانی شبیه خوانی «راوی رزم» در تفت


مرحله نهایی سوگواره شبیه خوانی «راوی رزم» با هدف شناسایی استعدادهای این هنر آیینی در بین نوجوانان و جوانان به میزبانی شهرستان تفت آغاز شد.

- آغاز رقابت های نخستین سوگواره استانی شبیه خوانی راوی رزم در تفت ایسنا/یزد مرحله نهایی سوگواره شبیه خوانی راوی رزم با هدف شناسایی استعدادهای این هنر آیینی در بین نوجوانان و جوانان به میزبانی شهرستان تفت آغاز شد.

این سوگواره همزمان با ایام حزن فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) طی امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه در دو بخش صبح و عصر در حسینیه بیت العباس محله گرمسیر شهرستان تفت برگزار می شود.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در خصوص این سوگواره گفت: برگزاری این سوگواره در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی و زنده نگه داشتن قیام حضرت اباعبداالله (ع) است.

وی گفت: با توجه به اینکه این سوگواره در دو رده نوجوانان و جوانان برگزار می شود لذا می تواند مفاهیم عمیق ایثار و شهادت و بخش مهمی از هویت دینی و مذهبی را به نسل های نوجوان و جوان منتقل کند.

عزیزی گفت: فرهنگ عاشورایی در عمق وجود مردم ما نقش بسته و مردم سراسر دنیا نیز هر ساله نظاره گر عظمت و بزرگی فرهنگ عاشورا و نهضت امام حسین (ع) و یاران با وفایش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رقابت های نخستین سوگواره استانی شبیه خوانی «راوی رزم» در تفت

آغاز رقابت های نخستین سوگواره استانی شبیه خوانی «راوی رزم» در تفت