مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-16اقتصادي

افزایش وزش باد در برخی نقاط هرمزگان در اثر فعالیت سامانه پر فشار


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز با تاثیر سامانه پرفشار، در مناطق شرقی و مرکزی استان هرمزگان و مناطق دریایی تنگه ی هرمز، افزایش باد را پیش بینی می کنیم.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز با تاثیر سامانه پرفشار، در مناطق شرقی و مرکزی استان هرمزگان و مناطق دریایی تنگه ی هرمز، افزایش باد را پیش بینی می کنیم.

مرضیه سی سی پور، امروز (بیست و پنجم آذرماه)، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آسمان استان هرمزگان امروز صاف، هوا در ساعات صبح تا ظهر در مناطق شرقی و مرکزی استان همراه با وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می شود که در این مدت احتمال گردوغبار و کاهش موقتی دید افقی دور از انتظار نیست.

وی افزود: در مناطق دریایی تنگه ی هرمز، برخی جزایر خلیج فارس و همچنین شرق جاسک افزایش سرعت باد شمال شرقی سبب مواج شدن دریا می شود که محدوده سرعت باد در تنگه ی هرمز به 40 کیلومتر بر ساعت می رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان عنوان کرد: توصیه می شود از تردد شناورهای سبک در مناطقی، چون قشم، هرمز، لارک، هنگام، تنب بزرگ و کوچک و جزیره بوموسی خودداری شود و در ساعات صبح تا ظهر تمهیدات لازم برای تردد ایمن شناورهای مسافربری در مسیر قشم و هرمز صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش وزش باد در برخی نقاط هرمزگان در اثر فعالیت سامانه پر فشار

افزایش وزش باد در برخی نقاط هرمزگان در اثر فعالیت سامانه پر فشار