مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 17:202023-12-08سياسي

امام جمعه باشت: برادرانه توصیه می کنم که در فضای انتخاباتی عزل و نصب نکنید


برادرانه توصیه می کنم که در این فضای انتخاباتی برای جلوگیری از شائبه عزل و نصب نکنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت، حجت الاسلام امید گنجه ای خطیب جمعه شهر باشت در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: ایام منتهی به انتخابات است ممکن است به خاطر نفع و ضررها گاهی اوقات نفس اماره انسان را فریب بدهد و حرفی بزند یا عملی انجام بدهد که خارج از تقوای سیاسی شود.

  گنجه ای ادامه داد: شنیده ام شایعاتی می گوید فلانی رد صلاحیت می شود فلانی مشکل اخلاقی دارد فلانی وارد صحنه می شود فلانی را فلان جا گرفتند و خیلی موارد دیگر این ها قول سدید نیست بلکه همه از مصادیق گناه و جرم هست که توصیه می کنم آخرت خودمان را فدای شخص نکنیم نماینده مجلس، شورای شهر، خبرگان، ریاست جمهوری همه مهم هستند ولی نه مهمتر از آخرت انسان، انسان آخرتش مهم تر از این این مسائل زود گذر است.

وی افزود: ببینیم آن هایی که آمدند و رفتند چه کارهایی انجام دادند اگر کارهای  عمومی انجام دادند به درد ما هم می خورد و الا اینکه ویژه شخصی بتواند دنیای ما را آباد کند بسیار بعید و نادر هست.

امام جمعه باشت عنوان کرد: در یکی از دیدارهای حضرت آقا در آذرماه توصیه فرمودند که از دو قطبی های کاذب بپرهیزید البته این هم ناظر به همان 4 رکن اصلی انتخابات مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت است 2 قطبی کاذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه باشت: برادرانه توصیه می کنم که در فضای انتخاباتی عزل و نصب نکنید

امام جمعه باشت: برادرانه توصیه می کنم که در فضای انتخاباتی عزل و نصب نکنید