مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-03سياسي

مجله جبرهای اندازه و کاربردها در حوزه آنالیز ریاضی منتشر شد


سردبیر مجله جبرهای اندازه و کاربردها گفت: اولین شماره این مجله در رابطه با آنالیز ریاضی چاپ شده است و شماره دوم آن نیز به زودی منتشر خواهد شد.

- مجله "جبرهای اندازه و کاربردها" در حوزه آنالیز ریاضی منتشر شد ایسنا/قم سردبیر مجله جبرهای اندازه و کاربردها گفت: اولین شماره این مجله در رابطه با آنالیز ریاضی چاپ شده است و شماره دوم آن نیز به زودی منتشر خواهد شد.

دکتر مرتضی میرزایی ازندریانی در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: مجله ی جبرهای اندازه و کاربردها مرتبط با گرایش آنالیز ریاضی است و مقالاتی که در این مجله پذیرفته می شود نیز باید در همین حوزه باشند.

وی افزود: این مقالات یا باید مربوط به خود آنالیز ریاضی یعنی آنالیز تابعی و هارمونیک باشند و یا کاربردهای آنالیز در آن وجود داشته باشد؛ این کاربردها می تواند در آمار، علوم کامپیوتر و یا جبر باشد.

میرزایی با بیان اینکه اعضای هیئت تحریریه این مجله از اساتید مشهور این شاخه هستند، گفت: دکتر مدقالچی از دانشگاه خوارزمی، دکتر واعظ پور استاد دانشگاه امیرکبیر، دکتر ابراهیمی ویشکی از دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر نصر اصفهانی از دانشگاه صنعتی اصفهان، دکتر طباطبایی، دکتر باقری ثالث و دکتر میرزایی از دانشگاه قم نیز اعضای هیئت تحریریه این مجله هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجله جبرهای اندازه و کاربردها در حوزه آنالیز ریاضی منتشر شد

مجله جبرهای اندازه و کاربردها در حوزه آنالیز ریاضی منتشر شد