مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:052023-11-26اقتصادي

وصول مطالبات 3 هزار میلیارد تومانی شرکت گاز از صنایع راهبردی در هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: حسب گزارشات و اخبار واصله به دستگاه قضایی مشخص شد که شرکت گاز استان هرمزگان در راستای فروش گاز به صنایع بزرگ و استراتژیک استان از آنها مبالغ .

- رییس کل دادگستری هرمزگان از وصول مطالبات 3 هزار میلیارد تومانی شرکت گاز از صنایع راهبردی با پیگیری دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: حسب گزارشات و اخبار واصله به دستگاه قضایی مشخص شد که شرکت گاز استان هرمزگان در راستای فروش گاز به صنایع بزرگ و استراتژیک استان از آنها مبالغ قابل توجهی مطالبات مالی دارد که در صورت عدم پرداخت به موقع این بدهی ها از سوی صنایع مذکور، شرکت گاز با مشکلات جدی در خدمت رسانی و نارضایتی عمومی روبرو می شود.

  وی افزود: همچنین مشخص شد بدهکاری کلان صنایع مذکور به شرکت گاز سبب شده این شرکت جهت اتمام برخی پروژه های خود و شروع سایر طرح های خود با چالش جدی مواجه شود.

  قهرمانی تصریح کرد: دادگستری استان هرمزگان به محض اطلاع به این موضوع ورود کرد و بر این اساس جهت جلوگیری از آسیب های پیش رو و نارضایتی عمومی به دادستان مرکز استان مأموریت داده شد تا ضمن بررسی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول مطالبات 3 هزار میلیارد تومانی شرکت گاز از صنایع راهبردی در هرمزگان

وصول مطالبات 3 هزار میلیارد تومانی شرکت گاز از صنایع راهبردی در هرمزگان