مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:052023-11-22سياسي

تعیین تکلیف 4448 وسیله نقلیه رسوبی در پارکینگ های کردستان


رییس کل دادگستری استان کردستان از تعیین تکلیف 4 هزار و 448 وسیله نقلیه رسوبی در پارکینگ های استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس کل دادگستری استان کردستان از تعیین تکلیف 4 هزار و 448 وسیله نقلیه رسوبی در پارکینگ های استان خبر داد.

حجت الاسلام حسینی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حفظ حقوق شهروندی و حقوق عامه و با هدف جلوگیری از انباشت وسایل نقلیه رسوبی و توقیف شده، طی دو ماه گذشته 4 هزار و 448 دستگاه اتومبیل و موتور سیکلت از پارکینگ های استان خارج و تعیین تکلیف شده است.

وی عنوان کرد: در پی تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه و دادستان محترم کل کشور مبنی بر تعیین تکلیف فوری خودروهای توقیفی و رسوبی، مسئولین قضایی استان از پارکینگ های خودروهای رسوبی بازدید کرده و ضمن برگزاری جلسات با دادستان های حوزه های قضایی استان، قضات رسیدگی کننده و مرجع انتظامی، تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردید.

حجت الاسلام حسینی افزود: بر اساس دستورالعمل ریاست معظم قوه قضاییه و در راستای اجرای برنامه عملیاتی سال 1402، در چند ماه اخیر 4 هزار و 448 خودرو و موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ های استان تعیین تکلیف شد و ظرف یک ماه آتی برای تعداد 3 هزار و 750 وسیله نقلیه دیگر نیز، با طی مراحل قانونی مزایده برگزار خواهد شد که جمعا حدود 8 هزار و 198 از این وسایل نقلیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف 4448 وسیله نقلیه رسوبی در پارکینگ های کردستان

تعیین تکلیف 4448 وسیله نقلیه رسوبی در پارکینگ های کردستان