مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-11اقتصادي

خیرین 8650 میلیارد ریال به جمعیت هلال احمر کمک کردند


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: از آذرماه سال قبل تا آذرماه امسال 8 هزار و 650 میلیارد ریال توسط خیرین و مردم به صورت نقدی و غیرنقدی به جمعیت هلال احمر کمک شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، وحید سلیمی روز دوشنبه در آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه و تجلیل از خیرین و داوطلبان برتر هلال احمر با اشاره به نامگذاری 14 آذرماه به عنوان روز جهانی داوطلبان از سوی سازمان ملل اظهار کرد: شعار امسال روز جهانی داوطلبان امید و فراتر از آن ؛ ایمان نامگذاری شده و این روز مصداق عزیزانی است که در دلباختگی و یاری رساندن پرچمدار عشق و ایثارند و ردای تواضع به رنگ پرچمشان سفید است.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان با اندیشه بشردوستی و مسئولیت پذیری در برابر جامعه، بدون هیچ چشمداشت دنیوی مرهمی بر آلام همنوعان هستند و اقدامات و فعالیت های آنها با هیچ معیاری قابل ارزش گذاری نیست.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اقدامات داوطلبان هلال احمر در مناطق مختلف کشور گفت: یکی از شاخص ها و معیارهای جامعه انسانی میزان خدمات داوطلبانه است و سازمان جوانان به عنوان درگاه های ورودی جمعیت هلال احمر تکالیفی برای استان ها مشخص کرده و برای افزایش کیفی و کمی داوطلبان برنامه ریزی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین 8650 میلیارد ریال به جمعیت هلال احمر کمک کردند

خیرین 8650 میلیارد ریال به جمعیت هلال احمر کمک کردند