مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 15:312023-11-25اقتصادي

شهرک پرنیان قم 40 هزار واحد مسکونی ظرفیت خواهد داشت


حسین زنجیرانی فراهانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سهم شهرک پردیسان در ساخت مسکن قم گفت: شهرک پردیسان که پیش از این با طرح مسکن مهر موردتوجه قرار می گرفت در طرح نهضت ملی مسکن نیز سهم اصلی از طرح های مسکن استان قم را ایفا می کند؛ طبق برنامه ریزی های انجام شده در سایت های مختلف این شهرک در مجموع حدود 30 هزار واحد مسکونی احداث می شود که به تنهایی نزدیک به 50 درصد از سهمیه ابلاغی این استان را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی قم افزود: هم اینک بخش مهمی از طرح نهضت ملی مسکن در قالب احداث خانه در اراضی 560، 22، 27 و 17 هکتاری در شهرک پردیسان به صورت آپارتمانی در حال ساخت است.

بر اساس اطلاعات اداره کل راه و شهرسازی قم، سایت های طرح نهضت ملی مسکن قم در مجموع از پیشرفت فیزیکی بیش از 12 درصدی برخوردار هستند.

وی با اشاره به عملیات اجرایی سه سایت خانه های ویلایی در قم گفت: به غیراز سایت های مسکن پردیسان، طرح نهضت ملی مسکن در سایر نقاط و اراضی در نظر گرفته شده در قم به صورت ویلایی و خانه های یک طبقه حیاط دار احداث می شود که بیشتر این سایت ها در نزدیکی روستاهای استان قم واقع شده و روند آماده سازی آنها از ابتدای سال جاری به صورت جدی تری آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک پرنیان قم 40 هزار واحد مسکونی ظرفیت خواهد داشت

شهرک پرنیان قم 40 هزار واحد مسکونی ظرفیت خواهد داشت