مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-02اقتصادي

طرح اتحادیه اروپا برای سودجویی از دارایی های مسدود شده روسیه


شبکه بلومبرگ گزارش داد، اتحادیه اروپا به دنبال رونمایی از طرحی پیشنهادی برای مالیات گرفتن از سودهای بیش از 200 میلیارد یورو دارایی مسدود شده بانک مرکزی روسیه به بهانه کمک به بازسازی اوکراین است.

- شبکه بلومبرگ گزارش داد، اتحادیه اروپا به دنبال رونمایی از طرحی پیشنهادی برای مالیات گرفتن از سودهای بیش از 200 میلیارد یورو دارایی مسدود شده بانک مرکزی روسیه به بهانه کمک به بازسازی اوکراین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک منبع مطلع به این شبکه آمریکایی گفت، این طرح که در تاریخ 12 دسامبر انتشار خواهد یافت، تصریح خواهد کرد که برخی مسائل مطرح شده از سوی کشورهای عضو همچنان لازم است که مورد رسیدگی قرار بگیرند و طرح اتحادیه اروپا تعارضی با مالیات های کشوری و دیگر تدابیر نخواهد داشت.

چند منبع دیگر مورد استناد بلومبرگ گفتند، قرار است کارشناسان کشوری و کمیسیون اروپا در تاریخ شش دسامبر نشستی را که نقشی تعیین کننده در رفع اختلافات آنها خواهد داشت برگزار کنند.

به نوشته راشا تودی، اتحادیه اروپا چندین ماه است که به دنبال راه هایی برای توقیف اعتبارات روسیه به رغم هشدارهای متعدد در خصوص این که چنین تدابیری اعتبار نظام مالی غرب و ارزهای آن را به خطر خواهد انداخت، بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اتحادیه اروپا برای سودجویی از دارایی های مسدود شده روسیه

طرح اتحادیه اروپا برای سودجویی از دارایی های مسدود شده روسیه