مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-04اجتماعي

اما و اگرهای انسداد دوربرگردان شهرک صنعتی رزن


کارکنان شهرک صنعتی رزن اصرار به استفاده از مسیری دارند که آنها را در زمان کمتری به شهرک می رساند اما راهداری با انسداد آن عنوان کرده این مسیر هم خطرساز است هم غیر قانونی.

- خبرگزاری فارس - همدان: مسدود شدن دوربرگردان از جاده تا شهرک صنعتی رزن به موضوع مهمی برای کارکنان این مجموعه تبدیل شده است.

موضوعی که با گلایه و نارضایتی همراه بوده با این استدلال که برای رفت و آمد مجبور هستند مسیر را تا روستای امیرآباد طی کنند که علاوه بر تحمیل هزینه زمان تردد را دو برابر کرده است.

سفیدبری: برای تردد به شهرک صنعتی با مشکل مواجهیم محمدرضا سفیدبری، مدیرعامل شهرک صنعتی رزن نیز در این زمینه عنوان کرد: از حدود 20 سال قبل ما از مسیری به شهرک صنعتی تردد داشتیم که با وجود غیرقانونی بودن، دسترسی مستقیمی به جاده اصلی داشت اما با بسته شدن آن، در حال حاضر برای تردد به شهرک با مشکل مواجه هستیم.

در حال حاضر برای تردد به شهرک صنعتی، یک مسیر 5 کیلومتری به دو برابر تبدیل شده و باید مسیر طولانی و البته خطرناکی را طی کنیم.

ضمن اینکه دوربرگردان فعلی علاوه بر اینکه دسترسی خوبی ندارد برای روزهای زمستان اصلا قابل تردد نیست.

از طرفی از رزن تا شهرک صنعتی پنج کیلومتر بود که الان با مسیر جدید پنج کیلومتر و 200 متر اضافه شده است، دوربرگردان فعلی برای خودروهای عبوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای انسداد دوربرگردان شهرک صنعتی رزن

اما و اگرهای انسداد دوربرگردان شهرک صنعتی رزن