مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 16:252023-12-01سياسي

دانشجویان در صف اول بیداری مردم باشند


امام جمعه بخش احمدی شهرستان حاجی آباد گفت : دانشجویان باید در مسیر بیداری مردم صف اول باشند و با آگاهی سیاسی و بصیرت به دنبال مطالبات مردم و از علم آموزی غافل نشوند.

- به گزارش خبرگزاری فارس  از بندرعباس، حجت الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه بخش احمدی ظهر امروز در خطبه های نماز این بخش، ضمن گرامیداشت شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس، اظهار داشت: مجلس تزار انقلاب باید دارای خصوصیات و ویژگی هایی باشد، نمایندگان مجلس باید در برابر زور گویان و اهل قدرت و ثروت، پایش نلغزد و دلسوز و شجاع و مورد اعتماد مردم باشد.

وی با اشاره به خصوصیات شهید مدرس که هیچ تهدیدی در او اثر نمی کرد، افزود: شهید مدرس یک نماینده تمام عیار انقلابی و دشمن شناس بود و اگر نماینده مردم دشمن را نشناسد، هم به خود آسیب می زند و هم باعث آسیب به ملت خواهد شد.

امام جمعه احمدی ادامه داد: تدین، جلب اعتماد مردم، آگاهی سیاسی از دنیا و منطقه و جرأت در بیان حقایق و خدمتگزار و خادم بودن، از دیگر ویژگی های نماینده انقلابی است.

وی در بخش دیگر به 16 آذر روز دانشجو اشاره کرد و گفت: دانشجویان باید در مسیر بیداری مردم صف اول باشند و با آگاهی سیاسی و بصیرت به دنبال مطالبات مردم و از علم آموزی غافل نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان در صف اول بیداری مردم باشند

دانشجویان در صف اول بیداری مردم باشند