مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 17:102023-11-23سياسي

پنجمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی برگزار می شود


رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی از برگزاری پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر با هدف جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی در آذربایجان غربی خبر داد.

- جهانگیر اسلام پرست در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از برگزاری پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر با هدف جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی در آذربایجان غربی خبر داد.

رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی اظهار داشت: این جشنواره در در راستای جبهه سازی، تقویت و انسجام رسانه های انقلاب اسلامی و با دامنه شمول و حیطه عمل سطح استان و رده های متناظر بسیج رسانه در شهرستان ها به ویژه کانون های بسیج رسانه سپاه های شهرستانی در حال اجرا می باشد.

  وی با اشاره به محورهای جشنواره ابوذر، ادامه داد: این جشنواره در 10 محور شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده جامعه فرزند آفرینی، سبک زندگی ایرانی اسلامی و مقابله با آسیب های اجتماعی برگزار خواهد شد.

اسلام پرست با بیان اینکه 10 قالب برای ارسال آثار شرکت کنندگان پیش بینی شده است، گفت: گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست قالب های مورد داوری در این جشنواره خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی برگزار می شود

پنجمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی برگزار می شود