مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 22:252023-12-09اقتصادي

صرفه جویی ارزی با تعمیر موتورهای دریایی بدست متخصصان داخلی در پایانه نفتی خارگ


مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از تعمیر اساسی قایق «بهمن 6» خارج از سرویس شده و چهار موتور میتسوبیشی برای قایق های بندگیر و تعویض ژنراتور یدک کش هایASD عملیات دریایی توسط متخصصین این شرکت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در رابطه به این خبر، اظهار داشت: شرکت پایانه های نفتی ایران سازمانی تخصصی، فنی وحرفه ای در حوزه های دریافت و ذخیره سازی نفت و میعانات گازی است که ماموریت آن کمک و پشتیبیانی و تداوم پایدار تولید نفت و گاز کشور است.

وی افزود: عملیات دریایی شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان متولی خدمات دریایی پهلودهی و جداسازی کشتی ها نقش اصلی و تعیین کننده در به ثمر رساندن فرآیند صادرات نفت کشور را ایفا می کندکه لازمه استمرار این فرآیند مهم، تعمیرات و بروزرسانی و بهینه سازی مداوم شناورهای عملیاتی از جمله یدک کش ها و قایق ها است.

 غریبی با تاکید بر پشتیبانی و اعتماد به توانمندی کارکنان سازمان و رفع موانع و فراهم آوری زمینه شکوفایی دانش و تخصص آنان، افزود: با استفاده از توان متخصصین شرکت، افتخار دیگری رقم خورد تا شکست هرچه بیشتر تحریم های ظالمانه نمود پیدا کند و نیازهای شرکت به دست متخصصین داخلی مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی ارزی با تعمیر موتورهای دریایی بدست متخصصان داخلی در پایانه نفتی خارگ

صرفه جویی ارزی با تعمیر موتورهای دریایی بدست متخصصان داخلی در پایانه نفتی خارگ