مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-15سياسي

120 هزار صندلی خالی مهندسی در دانشگاه ها!


رییس دانشگاه صنعتی سهند با ابراز تاسف از صندلی خالی رشته های مهندسی گفت: 240 هزار صندلی وزارت علم در مهندسی بود که فقط 120 هزار نفر آمدند و این یک زنگ خطر برای ماست و قطعا با این رویه مهندس و تکنسین وارد کشور خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل فاتحی فر، رییس دانشگاه صنعتی سهند امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه تبریز با تبریک هفته پژوهش اظهار کرد: آیات و روایات مختلفی در خصوص علم است و در آن ائمه اطهار به اهمیت علم پرداخته اند.

  وی با بیان اینکه در اسلام به علم آموزی تاکید ویژه و توجه جدی شده است، گفت: در دانشگاه ها باید به پژوهش و آموزش توجه جدی شود، از این رو در دولت سیزدهم موضوع تحول آموزشی شود و دانشگاه ما نیز این برنامه را طراحی کرده است.

  صنایع و آموزش در آذربایجان شرقی با یکدیگر هماهنگ نیستند رییس دانشگاه صنعتی سهند با اشاره به توجه به رشته های نیازمحور، گفت: مقاله یکی از معضلات کشور ماست؛ در رتبه های علمی به مقاله توجه زیادی شده است ولی متاسفانه در استان ما صنایع و آموزش بایکدیگر هماهنگ نیستند این در حالی است که در دنیا همیشه صنعت و دانشگاه در کنار هم هستند.

  وی متذکر شد: همیشه فاصله بین مقاله با صنعت وجود دارد و این یک عیب بزرگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 هزار صندلی خالی مهندسی در دانشگاه ها!

120 هزار صندلی خالی مهندسی در دانشگاه ها!