مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:302023-11-26سياسي

ظرفیت های قانونی برای افزایش حفاظت در عرصه های محیط زیست به کار گرفته شوند


رییس اداره حفاظت محیط زیست فسا با تشریح چالش های زیست محیطی شهرستان خواستار استفاده از ظرفیت های قانونی برای افزایش حفاظت در عرصه های محیط زیست تأکید کرد.

- ایسنا/فارس رییس اداره حفاظت محیط زیست فسا با تشریح چالش های زیست محیطی شهرستان خواستار استفاده از ظرفیت های قانونی برای افزایش حفاظت در عرصه های محیط زیست تأکید کرد.

علیرضا محمدی فارسی امروز، 5 آذر در دیدار با حجت الله فیروزی، نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: حفاظت از محیط زیست در کنار بهره برداری از آن امری است که از سوی تمام بخش ها مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مهم ترین متولی حفاظت از محیط زیست، سازمان محیط زیست است، افزود: این سازمان با عزمی راسخ در مدیریت و توان عملیاتی بالا، در وظایف محوله کارآمدی خود را به اثبات رسانده است.

محمدی فارسی اضافه کرد: پیشینه شکل گیری سازمان محیط زیست به تصویب قانون شکار در سال 1335 و تشکیل کانون شکار با هدف حفظ نسل شکار و نظارت بر اجرای مقرّرات مربوطه برمی گردد.

در سال 1346 در پی تصویب قانون شکار و صید ، سازمان شکاربانی و نظارت بر صید جایگزین کانون فوق شد.

وظایف سازمان شکاربانی و نظارت بر صید از محدوده نظارت و اجرای مقررات فراتر رفته و امور تحقیقاتی در این زمینه را نیز دربرمی گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های قانونی برای افزایش حفاظت در عرصه های محیط زیست به کار گرفته شوند

ظرفیت های قانونی برای افزایش حفاظت در عرصه های محیط زیست به کار گرفته شوند