مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-20اجتماعي

راند نخست ماراتن طراحی در نیاوران ساری


دومین جشنواره طراحی لباس با موضوع «مسجد جامع ساری» و با شرکت قریب به 100 نفر دانشجو و دانش آموز رشته طراحی در نمایشگاه نیاوران ساری آغاز شد.

- ایسنا/مازندران دومین جشنواره طراحی لباس با موضوع مسجد جامع ساری و با شرکت قریب به 100 نفر دانشجو و دانش آموز رشته طراحی در نمایشگاه نیاوران ساری آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران، دومین جشنواره طراحی لباس از سوی مرکز پایدارسازی مشاغل خرد و خانگی جهاد دانشگاهی مازندران با همکاری اداره کل امور اجتماعی و امور بانوان استانداری و دستگاه های متولی با شرکت حدود 100 دانشجو و دانش آموز در رشته های طراحی لباس در نمایشگاه نیاوران ساری برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که هنرجویان سراسر استان شرکت کرده اند طرح های خود را با الهام گرفتن از مسجد جامع ساری تا ساعت 18و 30 دقیقه به تصویر درآورده و در معرض قضاوت داوران قرار خواهند داد.

امروز هنرجویان استان با حضور خود در نمایشگاه نیاوران طرح های خود را درباره لباس مدارس بر اساس فرهنگ بومی و مذهبی، اقلیم و مفاهیم روانشناختی ارائه کرده و داروان در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی بهترین آثار را معرفی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راند نخست ماراتن طراحی در نیاوران ساری

راند نخست ماراتن طراحی در نیاوران ساری