مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-04بين الملل

تاکید بولتون بر لزوم حمایت مضاعف از اوکراین


مشاور سابق امنیت ملی آمریکا با بیان اینکه ممکن است با جنگ غزه، جنگ اوکراین از ذهن آمریکایی ها خارج شود، از کنگره این کشور خواست تا هرچه سریع تر اقدامی برای حمایت از کی یف انجام دهد.

- مشاور سابق امنیت ملی آمریکا با بیان اینکه ممکن است با جنگ غزه، جنگ اوکراین از ذهن آمریکایی ها خارج شود، از کنگره این کشور خواست تا هرچه سریع تر اقدامی برای حمایت از کی یف انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در گفت وگویی رادیویی گفت: اگر از اوکراینی ها حمایت به عمل نیاوریم، در نهایت روسیه پیروز خواهد شد.

از نظر من، ما باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

او ادامه داد: فکر می کنم که اعضای مجلس نمایندگان و مجلس سنا باید به جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا فشار بیاورند تا راهبردی ارائه کند که نه تنها جلوی شکست اوکراین را بگیرد، بلکه به پیروزی این کشور ختم شود.

به نقل از وبسایت روزنامه هیل، گرچه دولت بایدن با حمایت های نظامی خود، در کنار اوکراین ایستاده است، اما برخی جمهوری خواهان با تخصیص بودجه مضاعف به کی یف مخالف هستند.

این مسئله موجب بروز اختلاف در حزب جمهوری خواه شده و تصویب بسته های حمایتی برای اوکراین را در کنگره با مشکل مواجه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بولتون بر لزوم حمایت مضاعف از اوکراین

تاکید بولتون بر لزوم حمایت مضاعف از اوکراین