مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-17بين الملل

پاکستان حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک را محکوم کرد


وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک را «قویا» محکوم کرده و به دولت و ملت ایران «صمیمانه» تسلیت گفت.

- وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه ای حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک را قویا محکوم کرده و به دولت و ملت ایران صمیمانه تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت امور خارجه پاکستان در پی شهادت جمعی از نیروهای فراجا در حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک، این حمله را قویا محکوم کرد.

در این بیانیه که در وبگاه وزارت امور خارجه پاکستان منتشر شده، آمده است: ما صمیمانه به خانواده قربانیان تسلیت می گوییم و برای مجروحان آرزوی بهبودی سریع داریم.

پاکستان با دولت و ملت دوست ایران در این برهه اندوه بار و وصف ‎ناپذیر در هم بستگی کامل است.

وزارت امور خارجه پاکستان همچنین اشاره کرد که تروریسم تهدیدی برای منطقه و برای صلح و امنیت جهانی است و باید به هر طریقی، از جمله همکاری دوجانبه و منطقه ای با آن مقابله شود.

بامداد جمعه، تروریست ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک حمله کردند که در این حمله تروریستی تعدادی از نیروهای فراجا به شهادت رسیدند.

شهریار حیدری ، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران در پیامی با هشدار به دولت پاکستان درباره این حمله گفت: از این نوع اقدامات کور چندین بار از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکستان حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک را محکوم کرد

پاکستان حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک را محکوم کرد