مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:062023-11-22اقتصادي

نان مردم آستانه اشرفیه در دعوای مسؤولان و نانواها گم شد


 نیاز آحاد مردم گیلان به نان علاوه بر جمعیت حداقل 2 میلیون و 500 هزارنفری و شهرستان آستانه اشرفیه با جمعیت بیش از 100 هرار نفری، به سبب حضور جمعیت شناور در آن بسیار اهمیت پیدا می کند.

  چند وقتی است که شهرستان آستانه اشرفیه به عنوان چهارمین شهر مذهبی کشور با کمبود توزیع نان مواجه شده و این نقیصه مردم را دچار مشکل کرده است.

  گله مندی مردم از کاهش ساعت کار نانواها در آستانه اشرفیه  یکی از شهروندان آستانه ای در این خصوص می گوید: نانوایی ها به بهانه کمبود سهمیه آرد در ساعات ابتدایی صبح نانوایی خود را تعطیل کرده و در غروب هم بعد از ساعت هشت شب دیگر نمی توان نانی در آستانه اشرفیه تهیه کرد.

این شهروند آستانه ای که از کمبود نان در شهر خود به شدت گله دارد می گوید که در شهر مجاور یعنی لاهیجان برخی از واحدهای نانوایی تا ساعت 12 شب هم به من نان مشغول هستند در حالی که در شهر 10 کیلومتری لاهیجان یعنی آستانه اشرفیه بعد از ساعت هشت دیگر نانی را نمی توان یافت کرد.

بازدید سرزده استاندار گیلان از واحدهای نانوایی  شدت اعتراضات به کمبود نان در آستانه اشرفیه به حدی افزایش یافت که اسدالله عباسی استاندار گیلان غروب پنجشنبه به طور سرزده در این شهر شد، نماینده عالی دولت در گیلان ضمن بازدید از برخی صنوف، چند واحد نانوایی را هم مورد بازرسی قرار داد و سپس ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان مردم آستانه اشرفیه در دعوای مسؤولان و نانواها گم شد

نان مردم آستانه اشرفیه در دعوای مسؤولان و نانواها گم شد