مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-11سياسي

ضرورت برنامه ریزی مناسب برای جلوگیری از مهاجرت اساتید


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: باید با برنامه ریزی مناسب و ایجاد انگیزه، از مهاجرت های اساتید جلوگیری شود تا امکان تحقق آیین نامه (افزایش ظرفیت دانشجوی پزشکی) در کشور فراهم شود.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه دوری از تصدی گری از ویژگی های کار قرارگاهی است، گفت: تصویب و ابلاغ سند و سند بسندگی ، ایجاد یک موجود ناقص است.

هماهنگی بین دستگاه ها، از ارکان کار قرارگاهی است و باید بین راهبرد و اجرا، مقوله راهبری و ایجاد هماهنگی بین دستگاه های حاکمیتی و تشکل های مردمی جهت عملیاتی شدن سیاست های که مصوب شده است، انجام شود.

وی با اشاره به اینکه سیاست های کلی نظام توسط مقام معظم رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ می شود و همین سیاست های مبنای کار شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تدوین اسناد ملی است گفت: در اجرای این اسناد مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، ممکن است نیاز به تقنین باشد که محل تصویب این قوانین مجلس است، نظارت و ارزیابی نیز از نکات دیگری است که آیا اجرای این مصوبات درست انجام شده است و در صورت انجام، چه مقدار اثر بخشی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برنامه ریزی مناسب برای جلوگیری از مهاجرت اساتید

ضرورت برنامه ریزی مناسب برای جلوگیری از مهاجرت اساتید