مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-04سياسي

نقش جنایات صهیونیسم بر بوم هنرمندان جهان مقابل سازمان ملل


همزمان با روز جهانی همبستگی بین المللی با مردم فلسطین نمایشگاه پوستر و کارتون «مقاومت می کنیم» در مقابل مقر سازمان ملل متحد در ژنو برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، همزمان با روز جهانی همسبتگی با مردم فلسطین (29 نوامبر) نمایشگاه  پوستر و کارتون به همت موزه جهانی هنرهای دینی امام علی (ع)، سازمان دفاع از قربانیان خشونت و مؤسسه بین المللی گفتگوهای فرهنگی در مقابل دفتر اروپایی سازمان ملل متحد (ژنو، سوییس) برگزار شد.

محسن سلیمانی دبیر رویداد مقاومت می کنیم و رییس موزه جهانی امام علی علیه السلام در خصوص این نمایشگاه گفت: منتخبی از 180 اثر از  گرافیک و کارتون از 28 کشور مقارن با روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین هم زمان در موزه جهانی امام علی علیه السلام و مقر سازمان ملل در ژنو برپاشده و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

  گفتنی است هر ساله در تاریخ  29 نوامبر روز بین المللی همبستگی با مردم فلسطین (International Day of Solidarity with the Palestinian People) برگزار می شود.

نامگذاری این روز توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال 1977 به منظور نشان دادن توجه جهانی به مشکلات جامعه فلسطینی انجام شده است.

اما از آنجا که امسال مساله جنایات رژیم صهیونیستی با آغاز طوفان القصی در سطح گسترده ای در دنیا منعکس شده، برگزاری این نمایشگاه می توانست از سوی صهیونیست ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش جنایات صهیونیسم بر بوم هنرمندان جهان مقابل سازمان ملل

نقش جنایات صهیونیسم بر بوم هنرمندان جهان مقابل سازمان ملل