مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 13:322023-12-09سياسي

بررسی شیوه های کاهش ورودی پرونده ها در دیوان عالی کشور


دومین جلسه کارگروه آسیب شناسی احکام صادره در دیوان عالی کشور با موضوع بحث و بررسی شیوه کاهش ورودی پرونده ها و موجودی شعب دیوان عالی کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور،حجت الاسلام والمسلمین منتظری رییس دیوان عالی در ابتدای این جلسه با بیان سخنی از امام جواد (علیه السلام) اظهار داشت: حضرت می فرمایند: مَنْ لَمْ یَعْرِفِ الْمَوارِدَ اءعْیَتْهُ الْمَصادِرُ؛ هرکس موقعیت شناس نباشد جریانات، او را می رباید و هلاک خواهد شد، در تاریخ اسلام و در دوران انقلاب اسلامی نمونه هایی از این دست بسیار داریم که افراد به دلیل نداشتن موقعیت شناسی و بصیرت در کارها گرفتار مصیبت هایی  شدند و بعضا به دشمنان پیوستند، امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد که با مجهز شدن به بصیرت، زندگی دنیوی خود را به سوی سلامت و نیک نامی سوق دهیم.

وی ادامه داد: اقداماتی را برای ارتقاء کمی و کیفی دیوان عالی کشور آغاز نموده ایم که اجرایی شدن برخی از این امور زمانبر خواهد بود اما از انجام آنها غافل نیستیم و یکی از این برنامه ها سرکشی از شعب دیوان عالی کشور بود که از تمامی شعب و دفاتر بازدید به عمل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه در بازدید از شعب دیوان عالی کشور 80 مصداق  در 3 محور استخراج شده است، عنوان نمود: از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی شیوه های کاهش ورودی پرونده ها در دیوان عالی کشور

بررسی شیوه های کاهش ورودی پرونده ها در دیوان عالی کشور