مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-03بين الملل

ده ها نظامی ارتش آمریکا خواستار سرنگونی دولت این کشور هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از راشاتودی، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در گزارش سالانه خود اعلام کرد که افراط گرایی در سطوح مختلف ارتش همچنان یک جریان نگران کننده در ارتش آمریکاست؛ - گزارش سالانه وزارت دفاع آمریکا نشان می دهد که افراط گرایی در سطوح مختلف ارتش این کشور افزایش یافته و برخی از نظامیان از تروریسم دفاع می کنند و خواستار سرنگونی دولت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از راشاتودی، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در گزارش سالانه خود اعلام کرد که افراط گرایی در سطوح مختلف ارتش همچنان یک جریان نگران کننده در ارتش آمریکاست؛ هم اکنون مشخص شده که 78 نفر از نیرو های ارتش مظنون به حمایت از سرنگونی دولت هستند.

گزارش سالانه پنتاگون که این هفته منتشر شده همچنین نشان می دهد که 44 نفر از نیرو های نظامی در سال گذشته مظنون به حمایت یا مشارکت در اقدامات تروریستی بودند و به طور کلی 183 اتهام افراط گرایی در تمام شاخه های ارتش آمریکا مشخص شده که این آمار نسبت به سال قبل 25 درصد افزایش نشان می دهد.

افزون بر پرونده هایی که در آن ها نیرو های نظامی متهم به حمایت از انقلاب یا تروریسم هستند، این گزارش همچنین مواردی از فعالیت باند های جنایت کار، ترویج تبعیض گسترده، و حمایت یا مشارکت در خشونت برای دست یاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده ها نظامی ارتش آمریکا خواستار سرنگونی دولت این کشور هستند

ده ها نظامی ارتش آمریکا خواستار سرنگونی دولت این کشور هستند