مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-06فرهنگي

تجلیل از برگزیدگان جشنواره های شعر و ادبیات داستانی بسیج در یاسوج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه جشنواره های شعر و ادبیات داستانی بسیج صبح امروز با حضور سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول ستاد بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح استان، - آیین اختتامیه جشنواره های شعر و ادبیات داستانی بسیج با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در یاسوج برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، آیین اختتامیه جشنواره های شعر و ادبیات داستانی بسیج صبح امروز با حضور سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول ستاد بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح استان، سرهنگ پاسدار عیسی جمشیدی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان، سرهنگ دوم پاسدار داوود بهزادی جانشین معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح، مسئولان کانون های بسیج هنرمندان در سطح استان و مسئولان انجمن ها و هنرمندان شاخص بسیجی در یاسوج برگزار شد.

سرهنگ عیسی جمشیدی، مسئول بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین مقدم هنرمندان و مهمانان را گرامی داشت و گزارشی از روند برگزاری جشنواره ها از مرحله فراخوان، داوری و انتخاب آثار برتر را تشریح کرد.

جمشیدی گفت: در مجموع 200 اثر به دبیرخانه جشنواره های شعر و ادبیات داستانی بسیج ارسال شد که پس از داوری آثار نفرات برتر هر بخش معرفی و جهت شرکت در جشنواره کشوری در وبگاه مربوطه بارگزاری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره های شعر و ادبیات داستانی بسیج در یاسوج

تجلیل از برگزیدگان جشنواره های شعر و ادبیات داستانی بسیج در یاسوج