مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-02سياسي

خیرین تکریم شده خداوند هستند


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: تکریم اصلی از خیرین را خداوند متعال انجام داده است چرا که انجام اعمال خیر توفیقی می خواهد که نصیب هر کسی نمی شود.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: تکریم اصلی از خیرین را خداوند متعال انجام داده است چرا که انجام اعمال خیر توفیقی می خواهد که نصیب هر کسی نمی شود.

آیت الله سیدحسن عاملی، 11 آذر در آیین تکریم از موسسات خیریه استان که در مجتمع لاله سبلان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: تکریم اصلی از خیرین را خداوند متعال انجام داده است چرا که انجام اعمال خیر توفیقی می خواهد که نصیب هر کسی نمی شود.

وی افزود: از شهرداری درخواست داریم سریعا باغ میدان بسیج را تعیین تکلیف کند و تندیس بزرگمردان خیر استان اردبیل که تعداد آن ها کم هم نیست در آن مکان نصب کند تا مردم با این عزیزان بیشتر آشنا شوند.

آیت الله عاملی با بیان اینکه خیرین استان اردبیل کارهای بسیار ماندگار و بزرگی را انجام داده اند، عنوان کرد: آرزو می کنیم تعداد موسسات خیریه افزایش یابد و شاهد گسترش فعالیت های امورات خیر در استان باشیم.

امام جمعه اردبیل موضوع تربیت نسل فاخر و شایسته را با روحیه خیرخواهانه و همنوع دوستی یادآور شد و افزود: ما باید در قالب این حرکت ارزشمند نسلی فاخر تربیت کنیم تا ذائقه کمک و دستگیری از دیگران را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین تکریم شده خداوند هستند

خیرین تکریم شده خداوند هستند