مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 22:452023-11-29سياسي

رفع گره ترافیکی شهر جدید سهند با اتمام پروژه کنارگذر جنوبی


فرماندار اسکو با اشاره به رفع گره ترافیکی شهر جدید سهند با اتمام پروژه کنارگذر جنوبی در این شهر، اظهار کرد: پروژه کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند از جمله پروژه های مورد نیاز و ضروری در حوزه مسائل ترافیکی این شهر بوده که به همت شرکت عمران شهر جدید سهند در حال انجام است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اسکو با اشاره به رفع گره ترافیکی شهر جدید سهند با اتمام پروژه کنارگذر جنوبی در این شهر، اظهار کرد: پروژه کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند از جمله پروژه های مورد نیاز و ضروری در حوزه مسائل ترافیکی این شهر بوده که به همت شرکت عمران شهر جدید سهند در حال انجام است.

  حسین فیروزی در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند که با همراهی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند انجام شد، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش و همت شرکت عمران شهر جدید سهند فاز اول پروژه به طول 2200 متر در شرف اتمام است.

وی با بیان این که طبق اعلام مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند، نزدیک به 5000 تن آسفالت ریزی در این محور اجرا شده و پروژه با پیشرفت و سرعت قابل قبولی در حال انجام است، افزود: به همت شرکت عمران شهر جدید سهند طی هفته آینده فاز اول کنارگذر با نام شهید فخری زاده از ابتدای فاز یک تا میدان سهندیه زیر بار ترافیک می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع گره ترافیکی شهر جدید سهند با اتمام پروژه کنارگذر جنوبی

رفع گره ترافیکی شهر جدید سهند با اتمام پروژه کنارگذر جنوبی