مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-21بين الملل

اوربان: با عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا، تمام بودجه به کی یف سرازیر می شود


نخست وزیر مجارستان می گوید اگر اوکراین عضو اتحادیه اروپا شود، تمامی کمک های اروپای مرکزی از جمله آن قسمتی که متعلق به بوداپست است، به کی یف سرازیر خواهد شد.

- نخست وزیر مجارستان می گوید اگر اوکراین عضو اتحادیه اروپا شود، تمامی کمک های اروپای مرکزی از جمله آن قسمتی که متعلق به بوداپست است، به کی یف سرازیر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان گفت هرگز پیش از این در تاریخ اروپا، کشوری نبوده که درحال جنگ و مبارزه با کشور دیگر، بخواهد عضو اتحادیه اروپا شود.

اوربان گفت: شکی نیست که اگر ما اوکراین را وارد اتحادیه اروپا کنیم، تمامی کمک هایی که به کشورهای اروپای مرکزی از جمله مجارستان اعطا شده، به کی یف سرازیر خواهد شد.

در فوریه سال 2024 جنگ اوکراین 2 ساله خواهد شد.

این کشور در ژوئن سال جاری میلادی ضدحمله ای را آغاز کرد که به اذعان مقامات اوکراینی و غربی نتوانسته دستاورد قابل توجهی را کسب کند.

ولودیمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین که کشورش متحمل خسارات جانی و مالی سنگینی شده است، همچنان قصد دارد به این جنگ ادامه دهد.

مجارستان برخلاف بسیاری از کشورهای عضو اتحادیه اروپا ارسال هرگونه سلاح مرگبار به اوکراین را رد کرده و بر یک راه حل مسالمت آمیز برای این درگیری متمرکز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوربان: با عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا، تمام بودجه به کی یف سرازیر می شود

اوربان: با عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا، تمام بودجه به کی یف سرازیر می شود