مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 21:202023-11-28سياسي

پیکر سردار بی نشان مدافع حرم گیلانی به خانه باز می گردد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو،راستای پیگیری دستور سردار حاج قاسم سلیمانی مبنی بر پیگیری ویژه مفقودین محور خان طومان سوریه، پیکر مطهر هشت تن از شهدای مدافع حرم شناسایی و به میهن اسلامی بازگردانده شد که یکی از این شهدا شهید مدافع حرم گیلانی .

- پیکر شهید مدافع حرم محمد رضا یعقوبی بعد از هفت سال شناسایی و به میهن بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو،راستای پیگیری دستور سردار حاج قاسم سلیمانی مبنی بر پیگیری ویژه مفقودین محور خان طومان سوریه، پیکر مطهر هشت تن از شهدای مدافع حرم شناسایی و به میهن اسلامی بازگردانده شد که یکی از این شهدا شهید مدافع حرم گیلانی محمد رضا یعقوبی است که پیکرش بعد از هفت سال از طریق آزمایش DNA در مرکز ژنتیک نور دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله سپاه شناسایی شد و به آغوش خانواده باز می گردد.

پیکرهای این شهدا پس از طواف در حرم رضوی برای خاکسپاری به زادگاهشان منتقل می شوند.

گیلان یکی از استان های پیشتاز در دوران دفاع مقدس با تقدیم هشت هزار شهید و جبهه مقاومت با تقدیم 23 شهید مدافع حرم است که پیکر برخی از آنان هنوز شناسایی نشده و به میهن اسلامی باز نگشته است.

  شهید مدافع حرم محمد رضا یعقوبی در سال 1344 در شهرستان لنگرود دیده به جهان گشود و همزمان با آغاز جنگ تحمیلی به جبهه رفت و تا پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر سردار بی نشان مدافع حرم گیلانی به خانه باز می گردد

پیکر سردار بی نشان مدافع حرم گیلانی به خانه باز می گردد