مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-20سياسي

می خواهیم پیام مصرف آب بین دانش آموزان نهادینه شود


مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز گفت: مراسم «زنگ آب» در راستای پانزدهمین جشنواره «نخستین واژه» با هدف جلب توجه به آب و حفظ و حراست از این مایه حیات، - ایسنا/کردستان مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز گفت: مراسم زنگ آب در راستای پانزدهمین جشنواره نخستین واژه با هدف جلب توجه به آب و حفظ و حراست از این مایه حیات، در سقز برگزار شد.

مراسم زنگ آب امروز (چهارشنبه، 29 آذر ماه) در قالب برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره فراگیری نخستین واژه ویژه دانش آموزان با مشارکت امور آب و فاضلاب سقز، آموزش و پرورش و سایر اداره های مرتبط در مجتمع فرهنگی - هنری این شهرستان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز در این مراسم اظهار کرد: پیام این مراسم مصرف بهینه آب برای دانش آموزان است که با لحاظ کردن خانواده های این دانش آموزان و همکاران، جمعیت بزرگی مخاطب پیام جشنواره هستند.

گلباغی ادامه داد: اگر بتوانیم پیام مصرف بهینه را به خوبی در میان دانش آموزان نهادینه کنیم، آن ها نیز قادرند موضوع مصرف صحیح را به درون خانواده ها ببرند و به این ترتیب، هدف نهایی این جشنواره محقق می شود.

مدیر امور آبفا بانه نیز گفت: یکی از اهداف برگزاری این جشنواره، آموزش مدیریت مصرف آب و روش های بهینه مصرف به دانش آموزان و محصلان و همچنین افزایش شناخت دانش آموزان از وضعیت منابع آب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهیم پیام مصرف آب بین دانش آموزان نهادینه شود

می خواهیم پیام مصرف آب بین دانش آموزان نهادینه شود