مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 21:052023-12-10پزشكي

استقرار پلیس در بیمارستان شهید جلیل یاسوج


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از استقرار کانکس نیروی انتظامی در محوطه بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از استقرار کانکس نیروی انتظامی در محوطه بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج خبر داد.

محمود شهامت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: با رایزنی و تلاش های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان و بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج، کانکس نیروی انتظامی جهت برقراری نظم و امنیت هر چه بیشتر و خدمات دهی منظم تر به بیماران و مراجعه کنندگان گرامی در محوطه اورژانس این مرکز آموزشی درمانی مستقر شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه اورژانس بیمارستان شهید جلیل یاسوج مرکز ترومای استان است فعلا اولویت برای استقرار پلیس این مرکز درمانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حدود ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد روز شنبه، 11 آذرماه 1402 نیز یکی دیگر از پرستاران این بیمارستان که در حال خدمات دهی به بیماران بود توسط یک همراه بیمار با چاقو از ناحیه گردن مجروح شده بود.

همچنین ساعت 23 و 30 دقیقه جمعه شب، 17 آذر ماه 1402 یکی دیگر زا همکاران پرستار ما در بخش تریاژ توسط همراهان بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفت و از ناحیه چشم مجروح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار پلیس در بیمارستان شهید جلیل یاسوج

استقرار پلیس در بیمارستان شهید جلیل یاسوج