مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 08:512023-11-28اقتصادي

حل مشکلات بخش خصوصی با فعال شدن درگاه پرداخت


مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به فعال شدن درگاه پرداخت در آینده نزدیک، افزود: امیدواریم با فعال شدن درگاه پرداخت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، نرگس باقری؛ مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران در چهارمین جلسه کمیسیون صادرات و مدیریت واردات اتاق بازرگانی تبریز از تلاش برای  بهبود شرایط تولیدکنندگان و صادرکنندگان خبر داد.

وی با اشاره به فعال شدن درگاه پرداخت در آینده نزدیک، افزود: امیدواریم با فعال شدن درگاه پرداخت، بخشی از مشکلات بخش خصوصی کاهش یاید.

باقری با اشاره به مشکلات موجود در حوزه صادرات گفت: ما معتقدیم حق صادرکنندگان بسیار بالا است، ولی متاسفانه بضاعت ما اندک است و نمی توانیم پاسخگوی آنها باشیم.

وی تاکید کرد: سعی ما شناخت و حمایت از فعالان اقتصادی واقعی است و در این زمینه امسال، آیین نامه ای را اصلاح کردیم تا صدور و اخذ کارت بازرگانی تسهیل شود .

باقری گفت: هنر فعالان اقتصادی به عنوان تولیدکننده و صادرکننده این است که با کمترین هزینه بیشترین کار را در بخش تولید و بازارهای جهانی انجام دهند.

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه یکسری اتفاقات در دوره های گذشته افتاده و ما امروز شاهد پس لرزه های آن هستیم، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات بخش خصوصی با فعال شدن درگاه پرداخت

حل مشکلات بخش خصوصی با فعال شدن درگاه پرداخت