مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 19:102023-12-04حوادث

کشف موتورسیکلت های 34 میلیارد ریالی قاچاق در لارستان


فرمانده انتظامی لارستان فارس گفت: با تلاش مأموران این فرماندهی، 2 دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش 34 میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی لارستان فارس گفت: با تلاش مأموران این فرماندهی، 2 دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش 34 میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.

سیدمحمد یوسفی امروز، 13 آذرماه در این رابطه گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی لارستان حین گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به 2 دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک و جهت بررسی دقیق تر وارد عمل شدند.

وی افزود: در اقدام به موقع مأموران، هر 2 دستگاه موتورسیکلت قاچاق توقیف و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی جهت بررسی به مقر پلیس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت ها را 34 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: راکبین برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

یوسفی یادآور شد: پلیس با قاطعیت با هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه قاچاق برخورد خواهد کرد و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با 110 به پلیس اطلاع دهند.

اجرای طرح مبارزه با خرده فروشان و جمع آوری معتادین متجاهر در مرودشت فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری و جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف موتورسیکلت های 34 میلیارد ریالی قاچاق در لارستان

کشف موتورسیکلت های 34 میلیارد ریالی قاچاق در لارستان