مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 20:352023-11-29بين الملل

تأکید انصارالله یمن بر حفظ امنیت دریایی و آبراهه ها


سخنگوی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که این کشور مشتاق حفظ امنیت دریایی و سلامت آبراهه هاست و عملیات اخیر تنها منحصر به کشتی های رژیم صهیونیستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن در واکنش به بیانیه گروه هفت تأکید کرد که یمن مشتاق حفظ امنیت دریایی و سلامت آبراهه هاست و عملیات اخیر تنها منحصر به کشتی های رژیم صهیونیستی بوده است.

  گروه هفت در بیانیه ای انصارالله یمن را تهدیدی برای خطوط کشتیرانی بین المللی متهم کرده و از این گروه خواسته بود حمله به غیرنظامیان و تهدید خطوط کشتیرانی بین المللی را متوقف کند.

عبدالسلام گفت که نیروی دریایی یمن به حمایت از آب های یمنی در چارچوب اختیارات حاکمیتی آن پایبند است.

  بنابر گزارش وبگاه المسیره ، سخنگوی انصارالله گفت که نیروهای دریایی یمن پیش از این هشدار داده بود که کشتی های اسراییلی و کشتی هایی که با دشمن اسراییلی همکاری دارند در نتیجه تجاوزات وحشیانه و محاصره ظالمانه علیه نوار غزه، هدف قرار خواهند گرفت.

  وی گفت: رفتارهای جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی را تهدید می کند و مقابله با آن و فعالیت های تجاوزکارانه این رژیم امری مهم برای امنیت و سلامت منطقه و جهان است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید انصارالله یمن بر حفظ امنیت دریایی و آبراهه ها

تأکید انصارالله یمن بر حفظ امنیت دریایی و آبراهه ها