موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - استقلال خوزستان - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان كشوري - نساجي مازندران - افزايش حقوق - جشنواره تحقيقاتي رازي - اسفنديار اختياري - متخلفان محيط زيست - احداث واحدهاي آسيب ديده - سفتجان - شركت هواپيمايي آسمان - امارات متحده عربي - توافق سوچي - طراحي پوستر - حكيم ابوالقاسم فردوسي - فوتبال 5 نفره قهرماني آسيا - والانجرد - برنامه هاي شب يلدا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-11بين الملل

آلمان خطاب به اسراییل: اینکه فقط به غیرنظامیان غزه بگویید پناه بگیرید کافی نیست


وزیر خارجه آلمان با انتقاد از کشتار غیرنظامیان در غزه از ارتش رژیم صهیونیستی خواست اقدامات بیشتری برای محافظت از غیرنظامیان اتخاذ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آنالنا بائربوک وزیر خارجه آلمان با ابراز نگرانی از بدتر شدن شرایط انسانی در غزه تاکید کرد که ارتش اسراییل باید بهتر عمل کند و از جان غیرنظامیان محافظت کند.

  انتقادات وزیر خارجه آلمان در شرایطی است که حملات رژیم صهیونیستی به غزه تا کنون به کشته شدن بیش از 18 هزار نفر منجر شده است بسیاری از ناظران سیاسی کشورهای غربی را از حامیان اصلی جنایات اسراییل علیه فلسطینیان می دانند.

بائربوک با انتقاد از راهبرد ارتش رژیم صیهونیستی در جنگ غزه گفت: فقط این کافی نیست که از مردم بخواهید پناه بگیرند وقتی در واقع هیچ جایی برای پناه گرفتن وجود ندارد.

  رژیم صهیونیستی در آغاز جنگ از مردم مناطق شمال غزه خواست که به مناطق جنوبی در خان یونس و رفح بروند اما جنگنده های این رژیم مناطق جنوبی را هم بارها و بارها بمباران کرده و پس از پایان آتش بس، گستره عملیات زمینی خود را به کل غزه توسعه داده است.

  آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی می گوید که 1.

9 میلیون نفر از مردم غزه زیر بمباران اسراییل آواره و اغلب آنها برای چند بار محل اسکان خود را به خاطر حملات اسراییل تغیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان خطاب به اسراییل: اینکه فقط به غیرنظامیان غزه بگویید پناه بگیرید کافی نیست

آلمان خطاب به اسراییل: اینکه فقط به غیرنظامیان غزه بگویید پناه بگیرید کافی نیست