مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-19بين الملل

سازمان ملل: یک دادگاه ویژه در مورد جنگ غزه تشکیل شود


با تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غزه، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه خواستار تشکیل یک دادگاه ویژه درخصوص جنگ غزه شد.

- با تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غزه، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه خواستار تشکیل یک دادگاه ویژه درخصوص جنگ غزه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مارتین گریفیث، معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه در مصاحبه با روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز خاطرنشان کرد، فرار از مجازات در جنگ غزه قویا به چشم می خورد و ممکن است نیازی به ایجاد یک دادگاه ویژه درخصوص جنگ غزه، وجود داشته باشد.

گریفیث در ادامه افزود، سند و مدرکی وجود ندارد که نشان دهد حمله رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه دقیق تر از حملات به شمال این باریکه است و این موضوع ناامیدکننده است.

وی در ادامه تاکید کرد که شمار قربانیان ناشی از بیماری ها شاید چندین برابر بیشتر از تعداد کشته های ناشی از بمباران نوار غزه باشد و پیش بینی می شود این آمارها با آغاز آواربرداری افزایش یابد.

گریفیث ماه گذشته میلادی طرح 10 بندی را برای آنکه رژیم صهیونیستی خویشتنداری نشان دهد، آماده کرد که شامل ایجاد مراکز توزیع کمک ها بود.

او در این خصوص به فایننشال تایمز گفت: من این طرح را به سطل آشغال انداختم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: یک دادگاه ویژه در مورد جنگ غزه تشکیل شود

سازمان ملل: یک دادگاه ویژه در مورد جنگ غزه تشکیل شود