مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 16:552023-11-24سياسي

بسیج بی نظیرترین تشکل مردمی در سطح جهان است


فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه بسیج بی نظیرترین تشکل مردمی در سطح جهان است، گفت : در هر میدانی که بسیج حضور دارد مطلوب ترین نتیجه حاصل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه امروز کرج، به تشریح و تبیین اهمیت حضور و فعالیت بسیج و خدمات آن پرداخت و گفت: بسیج بی نظیرترین تشکل مردمی جهان است که توقف و شکست برایش معنا ندارد و در هر عرصه ای که چه در کشور و چه در سطح دنیا وارد می شود، گره هایی که به ظاهر ناگشودنی است، را می گشاید.

وی با تاکید بر اینکه نمی توانیم و غیر ممکن در قاموس واژگان بسیج جایی ندارد، افزود: فرهنگ بسیجی، فرهنگی توقف ناپذیر است که به واسطه ایمان و توکل بر خدا و اهتمام و همدلی جهادی در جا زدن و شکست برایش معنا ندارد.

 حیدرنیا با بیان اینکه بسیج نیرویی جهادی است که به واسطه ها جهاد در عرصه های سخت و بزرگ به این جایگاه رفیع دست پیدا کرده است، تصریح کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس با غیرت و جانفشانی در برابر ابرقدرت های غربی و شرقی حامی صدام جنایتکار ایستاد و ضمن بر هم زدن تمام معادلات کارشناسان نظامی دنیا، مانع از این شد که حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی تحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج بی نظیرترین تشکل مردمی در سطح جهان است

بسیج بی نظیرترین تشکل مردمی در سطح جهان است