مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 18:302023-12-13بين الملل

حملات رژیم صهیونسیتی به نوار غزه معادل 5 بمب اتم است


نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ظرف 68 روز گذشته 50 هزار تن انواع بمب های پیشرفته برسر نوار غزه ریخته است که معادل 5 بمب اتم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین، در آیینی که همزمان با ایام فاطمیه و به منظور گرامیداشت یاد شهدای غزه در مصلی فردیس برگزار شد، اظهار کرد: امروز جنگ فقط علیه غزه نیست بلکه نبرد حق و باطل یک جنگ جهانی است که علیه تمام کسانی که در مقابل اسلام قرار گرفتند خواهد بود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی سال هاست که علیه ایران و جمهوری اسلامی ایران موضع گرفته است، ادامه داد: اخوت اسلامی به ما می گوید در آرمان ها با هم شریک هستیم و این یعنی در شادی و غم یکدیگر شریک خواهیم بود.

این مقام مسؤول در بخش دیگری با تأکید بر اینکه بر اساس آیه مبارکه قرآن کریم پیروزی از آن مومنان است و پروردگار ما را همراهی خواهد کرد، اظهار کرد: ایمان داریم خداوند قالب است و پیروزی الهی صد در صدی است و بدون شک صهیونیست ها با روسیاهی مسجد الاقصی را ترک خواهند کرد.

ابوشریف با اشاره به اینکه کسانی که وارد مسجدالاقصی می شوند و پیروز خواهند شد مسلمانان هستند، ادامه داد: کسانی که امروز با رژیم صهیونسیتی مقابله می کنند و حامیان این رژیم را دشمن خود می دانند، رزمندگانی هستند که مصداق آیه شری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات رژیم صهیونسیتی به نوار غزه معادل 5 بمب اتم است

حملات رژیم صهیونسیتی به نوار غزه معادل 5 بمب اتم است