مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-13اجتماعي

ادغام رشته های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»/ دانش آموزان نظری یک رشته می خوانند؟


معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به در دستور کار بودن بازطراحی شاخه ها و رشته های متوسطه دوم از سال گذشته، از ادغام و کاهش رشته های فعلی شاخه نظری خبر داد و اعلام کرد که درصورت نهایی شدن تصمیمات، - ادغام رشته های تجربی ، ریاضی و انسانی / دانش آموزان نظری یک رشته می خوانند؟ معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به در دستور کار بودن بازطراحی شاخه ها و رشته های متوسطه دوم از سال گذشته، از ادغام و کاهش رشته های فعلی شاخه نظری خبر داد و اعلام کرد که درصورت نهایی شدن تصمیمات، ممکن است از دو سال بعد، ادغام رشته های نظری اجرایی شود.

محمد مهدی کاظمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بازطراحی شاخه ها و رشته های تحصیلی متوسطه دوم از سال گذشته در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است، اظهار کرد: این بازطراحی کار مشترکی بین سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش است.

وی از برگزاری جلسات کارشناسی متعدد در این راستا، خبر داد و گفت: یکی از بحث ها ادغام رشته ها در شاخه نظری و کاهش رشته های فعلی است.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا رشته های تجربی، انسانی و ریاضی همه با یکدیگر ادغام شده و یک رشته واحد خواهیم داشت؟، تاکید کرد: هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده ولی برر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادغام رشته های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»/ دانش آموزان نظری یک رشته می خوانند؟

ادغام رشته های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»/ دانش آموزان نظری یک رشته می خوانند؟